HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2010.01.02. 15:26 marisomm

Év végi számadás..

Néha azt sem tudom, hogy hol áll a fejem, sötétbe indulok és sötétben érkezem haza.. kapkodás, néha fejetlenség / amit szörnyen utálok/ pedig itt lenne a pihenés a tavaszra és a nyárra való felkészülés időszaka. Most gondoltam, hogy ritkán jelentkezem és ezzel a számadással egy, kicsit többet írok a mindennapjaimról és magamról..
Kezdem azzal, hogy voltak kudarcok és voltak sikerek, voltak bánatok és örömök, volt munka és pihenés, saját szórakozásomra kevesebb idő jutott, de azért nem panaszkodom, volt helyette más, álmok, vágyak teljesültek vagy továbbra is álmok maradtak. Most ahogy így végig gondolom a napjaimat, azt hiszem, hogy nagyon monoton, megyek és jövök ez a munkám, tartalmáról nem írok, mert azt csak az érzi, aki benne van, hogy milyen a kívül álló max. azt mondja könnyű neki, de a benne levő nap, mint nap megküzd a kihívásokkal, és az van elég, de szeretem a munkámat, most túl nagyok a kihívások, de azért kezelni kell és fogom is, viszont roppant időigényes ennek a kivitelezése, ezért van az, hogy hol vagyok, hol nem vagyok.
Kert foggal, körömmel, de azért így 2010. január másodikán azt mondom, hogy 2009-ben már több időm volt rá, mint előző évben, ebből kifolyólag, több minden is megtermett.
Szabadság hát az nagyon esővel indult, csúsztatás volt három nap és utána, havaj, csak a barátaink nem jöttek idén, viszont voltak a gyerekek és az nagyon klassz volt.
Lakásfelújítás na az minden pihenést elvitt, amit aztán pótoltunk szeptember végén, majd egy revizió, ami a szeptemberi pihenést nullázta le és amikor azt mondtam, hogy most ihaj, akkor három héttel korábban szült a lányom és onnantól, mivel Ők nem itthon laknak több időm ment el rájuk, hiszen ebben a ködös, nyavalyás időben nem is tudott a picivel kimozdulni, na meg nem volt ajánlatos, kisegítsen ha nem mi.
Jártam oviba és járni fogok tavaszig biztos.
Ünnepek átrohantak, mint a gyorsvonat, de nagyon jó volt, a szűk család az 11 fő, erre készültem 25-én és tegnap is, de nem baj nagyon jó, minden alkalommal eszembe jut a nagyikám, tőle is ezt láttam, aputól is, és ezt adom én is tovább, nem ajándék kell, mert ez a legnagyobb ajándék, hogy Ők vannak, csak legyünk egymásnak sokáig egészségbe, békességbe.
Tegnap este jókat nevetgéltünk, beszélgettünk ilyen, kellene több, de mindenki rohanós, de azért néha megállunk, tegnap este is ilyen volt..
2010- ben folytatódik minden, megyek és jövök / ha nem így lenne szomorú lennék / és jönnek a munkás napok és az ünnepek akkor megint megállunk egy kis időre nevetgélünk, beszélgetünk, emlékezünk, tervezünk és így megy tovább minden.. mit kívánok az új évben.. ne rosszabbodjon, ne legyenek betegségek, ne legyenek gondok, nem baj ha küzdelmes csak mindig mink legyünk a győztesek.. és felül tudjunk kerekedni az akadályokon, ha ez mindenkinél így lesz, akkor azért elégedettek leszünk, legalábbis optimistán szemléljük a többi akadályt / egy optimista gondolkodás már felér egy sikerrel /.

Kívánom mindenkinek, aki erre jár és olvas engem:

Szeretetben, egészségben
legyen részed egész évben.
Légy szerencsés, vidám, boldog,
felejtsd el a bút, és gondot.
Kezdődjön hát egy új élet:
legyen békés, boldog éved!

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr896202416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2010.01.02. 18:26:55

Marisom!!! Nagyon boldog 2010-et...további jövés-menést, és sok sikert ,egészséget hozzá !:)

margit2 2010.01.03. 21:53:55

Szia Maris! Én biztos vagyok benne, hogy Te felül tudsz kerekedni az akadályokon! Legyen nagyon szép éved! %smile%

bobsi 2010.01.24. 16:44:41

Marisom! Azért vigyázz magadra! Kívánok minden szépet és jót a 2010-es évre!

Dédike 2010.02.26. 14:09:30

Egyre inkább kezd veszni az optimizmusom.

Dédike 2010.03.08. 17:10:32

Marisom: Boldog Nőnapot!

Dédike 2010.04.04. 08:41:12

Kellemes húsvéti ünnepeket neked és az egész családnak.

margit2 2010.05.05. 18:33:15

Szia Maris! Remélem, hogy nagyon szép volt az anyák napja Nálatok is! %smile% Puszillak!

Ircsike 2010.12.22. 05:55:53

Jo regen nem jelentkeztel! Hianyzol!...... "Áldás szálljon házatokra, meghitt béke lengje be, boldogságnak légy forrása, szóljon erről a Szenteste!" Boldog karácsonyt!

Böbsi 2011.01.01. 12:52:52

Jó lenne néha olvasgatni téged! Boldog Új Évet Kívánok 2011-re is!

Krisszta 2011.12.24. 06:37:02

Megszólal sok apró csengő, érces hangjuk lágyan zengő. Azt zenélik minden ágon: Karácsony van a Világon. Szent karácsony éjjelén táncot jár a gyertyafény. Meghittség, és szeretet melengeti szívedet. Áldott, Békés Karácsonyt Kívánok!
süti beállítások módosítása