HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

Kicsit furcsa ez a helyzet..

2012.01.03. 16:48 marisomm

Kicsit furcsa ez a helyzet..

Most van az az állapot, amikor még beszoktatom magamat a nagy szabadságba. Kezdtem mindjárt egy vírussal, ami mindjárt az első nyugdíjas napomat eldöntötte, hogy mit is csináljak. Nem sokat teketóriáztam egész nap feküdtem, totál legyengültem, hiszen enni nem igen tudtam (mertem), csak amikor már egy kicsit jobban lettem, aztán jött a gyors javulás.

Majd készülődés szilveszterre, ez már nagyon jó volt, mert nem éjszakába nyúlóan végeztem a sütést, kocsonyát, a lencsefőzeléket és az elmaradhatatlan malachúst, beosztva, megtervezve kényelmesen lettem kész, na, ez volt az első olyan érzés, amit már nagyon régen nem éltem át. A fatörzs sem mostanra volt betervezve, de a karácsonyi menübe időhiány miatt nem fért be, most elkészült..

Ma ügyintézés volt, kicsit furcsán éreztem magamat, hogy nem rohantam és volt idő mindenre, és még világos volt, amikor az utcát jártam, na, az is egy szokatlan jelenség az én életembe. Aztán megnéztem hazafelé a legkisebb unokámat, csak nézett, hogy mi bajom van ilyenkor nem szoktunk találkozni, max.csak az irodámba szokott, édes kis hangján beszólni, na és ha lúd, akkor legyen kövér, elmentem az oviba és az iskolába is összeszedni a hazajövőket. Azokat a szemeket látni kellett volna, amikor anyukájuk mellett engem is megláttak, volt benne öröm és döbbenet is..

Most itt ülök és pihegem a délelőtti csavargást, mert természetesen nagyon egészségesen éltem az életemet és jó pár km-t legyalogoltam, míg ide-oda járkáltam és jön, a megérdemelt kedvemre azt teszem, amit akarok.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr126202413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evimami 2012.01.03. 16:49:42

Örülök, hogy újra leszel! Ne félj, nem olyan rossz ám nyugdíjasnak lenni, csak másképp megy az élet mint előtte volt. Észre veszed, hogy lassabb leszel. És egyre kevesebb munkával meg fogsz elégedni, De azért szép lesz az élet. lesz időd az unokázni.

margit2 2012.01.03. 21:35:32

Akkor egyből kényszerpihenővel kezdted a nyugdíjas napjaidat... De a lényeg, hogy már jól vagy, és meglátod, hogy meg fogod szeretni a "szabadságodat"! %smile%

marisom 2012.01.04. 16:54:04

Dédike igyekszem beleszokni, végül is én döntöttem, hogy jövök. Margit elég furcsa még minden, de a szabadság gondolata örömmel tölt el.

margit2 2012.01.04. 17:19:06

Szerintem is tetszeni fog, csak jó egészségben tudjad élvezni! %wink%
süti beállítások módosítása