HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

Az órámat át kell állítani.. na és a sebességet is..

2012.01.04. 17:46 marisomm

Az órámat át kell állítani.. na és a sebességet is..

Állandóan felébredek a megszokott időben, soha nem vekkerre ébredtem, most is ott tartok, hogy kipattan a szemem és kész, de mi a csudának kelljek fel reggel ötkor, mint eddig. Tegnap este mikor lefeküdtem szuggeráltam magamat és láss csodát ma hatkor ébredtem, ha ez így fog menni, akkor minden este ráteszek egy kicsit gondolatba és talán eljutok nyolc óráig, eddig soha nem lustiztam, hiába, na új szokásokat kell felvenni..

Minden nap nagyokat gyalogoltam, na ez hiányzik a legjobban, meg kell szerveznem a napi sétákat is, habár ahogy én sétálok az egy kicsit vicces, mert azt én elég tempósan teszem, mégis hogy néz ki egy rohanó nyugdíjas..

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr226202412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evimami 2012.01.04. 17:18:25

Ne félj! Majd fokozatosan lassúlni fog a tempó!

Böbsi 2012.01.04. 17:52:54

Menni fog késő reggeli kelés, szerintem ez könnyebb lesz mint az hajnali. :-)

margit2 2012.01.07. 18:33:46

Szerintem is sikerülni fog az átállás... De persze kell egy kis idő, mire úgy lesz! A séta pedig fontos lenne, de lassú séta! ... Szerintem majd az is menni fog! %wink%

Böbsi 2012.01.10. 17:42:56

Ennyire ne legyél elfoglalva! :)

marisom 2012.01.15. 18:12:51

Dédike azon vagyok én is, de nagy pörgést nehéz hirtelen abba hagyni. Böbsi igyekszem átállni, ez talán nem olyan nehéz, habár a reggel öt körüli ébredés nagyon bennem van , akkor is óra nélkül ébredtem és most is , csak már tudok lustizni. Margit igyekszem váltani, habár ha egyedül megyek még jól is esik begyorsulni, valahogy kívánja a szervezetem.
süti beállítások módosítása