HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2012.04.10. 21:45 marisomm

Ma bekapáltam a borsót, látszik, hogy egymás után szépen kelnek a sorok, még 9 sor várat magára, csütörtökön szórtam el, szeretem szakaszosan vetni, így tovább nyújtható a borsó szezonja:-)

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr596202389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evimami 2012.04.10. 22:33:58

Nem fagyott el semmid?

marisom 2012.04.11. 15:12:08

Dédike el ne beszéljem (kopp-kopp) szerencsére csak a hordóba volt a vízen jég, az üvegházba meg jól belocsoltam és gyújtottam kettő nagy gyertyát, ez elég volt, de szerencsére -1-nél nem volt több.

margit2 2012.04.11. 18:46:54

Látom, hogy Neked is szépen kikelt a borsó! %smile% ... Régen mi is így vetettünk, de annyira elhúzódott a betakarítása, mindig csak kisebb mennyiségek voltak... Nehezebben tudtuk eltenni a fagyasztóba. Én szeretek egyszerre túl lenni rajta, mert utána már mással dolgozom a kertben. %wink% Te mennyi kilót vetsz el egy évben?

marisom 2012.04.12. 10:35:54

Margit 2 kg amit elvetettem, 1 kg a debreceni és fél fél kg a másik kettő, és egyáltalán nem lesz baj ha sok lesz belőle, és sokat kell vele dolgozni, csak legyen jó sok, majd fejtjük ahányan vagyunk:-)

margit2 2012.04.12. 12:28:35

Éppen az előbb olvastam, hogy miket vetettél el. Ezek közül csak a Debreceni fajtát ismerem, az már volt nekem is. Nagyobb hüvelyű, mint a Rajnai törpe, de mivel a Rajnai koraibb, én már legtöbbször csak azt vetek... De tavaly vetettem Zsuzsi borsót is, mert az nagyobb hüvelyű, csak később terem... Na 1 zacsival azt is elvetettem, mert tavalyról maradt. %wink%

marisom 2012.04.12. 15:03:24

Zsuzsit ismerem, nekem is volt már, nagyon szépek a hüvelyei és a szemek is, csak hosszú a tenyészideje, nekem volt, amikor kukacos lett, ezért leszoktam róla, de tényleg ha korán elvetem, akkor talán nem járnék vele így na, most már csak jövőre. Ebből a Favorit az új, majd beszámolok róla, hogy milyen lett, állítólag jófajta és jó fagyasztásra, majd ha érik mutatom.

margit2 2012.04.12. 15:51:43

A Zsuzsiból én is mindig csak 1 zacskóval vettem, hogy legyen később is.... De ha nem volt rá viszonylag hűvös idő, akkor bizony kukacos is lett .... Oké!.. Akkor majd jövök és lesem a fotódat!... Meg kíváncsi leszek rá, hogy mikor kezd érni a Rajnaihoz képest. %wink%

marisom 2012.04.13. 21:46:05

Margit szerintem a Rajnait nem fogja leelőzni, mert tényleg az a legkorábbi, na meg sok függ a kert fekvésétől is, nekem a Garamra néz a kertem a hegyről, ha így nézed, akkor Észak- Nyugati és elég kötött is a talaj. Nagybátyámnak ugyan itt van az utcában, csak a másik oldalon, még ha később ültet, is mint én akkor is korábban indul nála a virágzás, mint nálam, mert ott kicsit homokosabb a talaj, így gyorsabban melegszik a föld. Jó majd megbeszéljük:-)
süti beállítások módosítása