HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2006.11.11. 07:07 marisomm

Unokám

52 éves voltam, amikor megérkezett a harmadik unokám, tudtuk, hogy kisfiú lesz, november közepére vártuk, titokban reménykedtem, hogy hátha 11-én fog születni. Anyukája előző nap feküdt be a kórházba, én a bátyusra vigyáztam, reggel fél hét körül szólt a lányom, hogy nemsokára jön a baba. Hívtuk a másik lányomat, jöjjön gyorsan vigyázni a keresztfiára és mi a vejemmel rohantunk is a kórházba, épp akkor sírt fel a kis unokám, amikor beértünk. Hozták is megmutatni rögtön, fekete hajjal született, és nagyon szép formás baba volt. Barna haja és szürkéskék szeme van és olyan mosolya, hogy attól el kell olvadni. Naponta élvezem a kedvességét a szeretetét, mindezt miért írtam le mert, ma van a születésnapja. Ő még nem tudja mit jelent a születésnap, mindig tanul valami újat, ezt is megtanulja és a következőt már biztos, nagyon fogja várni. Szeretném, ha egész életében egészséges, gondtalan, vidám, szeretetre méltó, sikeres lenne az én kis unokám. Drága Picikém Nagyon Sok Boldog Születésnapot Kívánok!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr576203712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2006.11.11. 08:19:34

Maris ! A kis unokádnak BOLDOD SZÜLINAPOT! :-)

mckoy 2006.11.11. 22:23:36

én is kívánok Neki minden jót!!! remélem,nekem is lesz nemsokára kisunokám.. imádom a bébiket!

Krisszta 2006.11.11. 22:48:17

Boldog születésnapot!

marisom 2006.11.11. 23:00:10

Mckoy nagyon jó, de Neked még van időd túl fiatal nagymama lennél, még ne.

mckoy 2006.11.12. 10:03:25

Marisom! ilyenkor idesanyám már nagymama volt.. 43 éves vagyok:)

marisom 2006.11.12. 13:39:19

Mckoy Te Drága még nagyon fiatal vagy, most Neked a gyönyörű szép gyerekeidet kell szeretgetni,élvezni, de amilyen bűszkén és meghatódva nézted a fiadat, én tudom én átmentem már ezen,annyira fogsz egyszerre örülni és sírni mikor a gyermekeid megtalálják a párjukat és már nem Te vagy fontos számukra/ nem szó szerint/, ezért kívánom Neked még jó pár évig így négyen legyetek nagyon, de nagyon boldog család. Az idő mindent megold én imádom az unokákat, de egész más volt mikor mi még négyen voltunk, szoktam is mondogatni a vejeknek, akkor nagyon jó volt amikor még csak négyen voltunk, de azért Ők is tudják, hogy ilyenkor én csak nosztalgiázok és a fiatalságot az évek múlását"siratom", de egyébként megértelek én is így voltam imádtam a család pici gyerekeit és most már nekem három unokám van , de nagyon múlik is az idő, a picik mindig emlékeztetnek erre.
süti beállítások módosítása