HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.01.28. 21:12 marisomm

Gesztenyés szelet, ahogy én készítem:
Eredeti receptet Böbsinél olvastam

6 tojás fehérjét felvertem habnak, amikor kemény darabos lett a hab 6 evőkanál cukrot adtam hozzá, majd 6 tojás sárgáját és az 1dl étolajat, végül 6 evőkanál réteslisztet fél csomag sütőporral és másfél evőkanál kakaóval összekevertem és óvatosan a masszába kevertem./ezt már nem géppel/

A tésztát megsütöttem (közepes tepsi) én 150 fokon kb. egy óra.
Amikor kihűlt kettévágtam.

Krém:
2 cs gesztenye massza
25 dkg margarin
15 dkg cukor
rum

Cukrot a margarinnal, gesztenye masszával habosra kevertem.

4 ek réteslisztet, 1vanílíáscukrot, fél liter tejet összefőztem.
Amikor kihűlt belekevertem a vajas gesztenyés krémbe, és hozzáadtam a rumot ízlés szerint és még géppel kevertem jó könnyű habosra.

A kész krémet: tészta, krém, tészta, krém /egy harmadot a tészta közé a többit a tetejére/ kentem

6dl OKÉ tejszínt felvertem habnak
1 evőkanál zselatint/Horváth Rozi félét/ 1dl tejbe felolvasztottam/forrni nem szabad/ és langyosan a tejszínbe kevertem géppel és a krémre simítottam.

Isteni finom, könnyű, habos, csak ajánlani tudom, a tejszín még ma sem esett össze.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr476203226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.01.28. 22:02:57

Nagyon guszta! Biztos, hogy ízlett mindenkinek! :-)

margit2 2007.01.28. 22:03:59

Szia Maris! Én el is köszönök, fáj a torkom, lefekszem, jó éjt! :-)
süti beállítások módosítása