HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.05.23. 06:27 marisomm

Tegnap elköszöntem azzal, hogy rohanok a kertbe és kellemes szép napot, meg minden jót, itt folytatom, kert: ott lehet időzni amennyit, csak akarunk, mert mindig van tenni való.. locsoltam, vizet kihúztam és rohan vissza, mert menni kellet óvodába.. mert nagymama ugye elviszel? Hát persze, hogy el, ebéd gyorsan feltéve főzni gulyásleves , hogy egész hétre legyen mit enni, mert ha még főzök is akkor nem haladok.. indul oviba, nincs messze pár perc, majd haza, telefon ügyfélszolgálatra, megyek készítsék a szerződést, ne keljen várni.. lányom jött együtt megyünk ügyintézni..

Körút elindul, nagyon klasszul, gyorsan minden elintézve.. pozitív dolgok is érnek, negatív is jutott, az árak azok lesújtóak..

Haza, ebéd befejezve, jól összedolgozva, minden kész 12-re, irány oviba, mert természetesen ugye jössz értem? Hát persze, ez természetes..

A legkisebbet viszem aludni, ha tehetem, Ő még nem nagyon rajong annyira, hogy délután velem menjen aludni, de muszáj szoktatni, imádom, ahogy becéz.. mami.. ezt a háromból, csak Ő mondja.. picit szunyáltam én is vele..

Közbe jött egy ötletem, készül gyors darázsfészek.. akár milyen gyors is volt, de nagyon finomra sikeredett.. viszont gyorsabban elfogyott, mint elkészült..

Ijeszgetett a vihar.. de szerencsére elkerült.. paradicsompalántázás, gazolás, locsolás, bejöttem a kertből kilenckor.. majd bezúg az ágyba, és édes alvás ötig.. most a változatosság kedvéért készülök a kertbe, oviba és a heti nagy piacra../ imádok körbe nézni /, majd kertbe és.. kertbe.. de azért, most gyorsan körbe olvasok.. ez is kel a napi pozitívumhoz..

Kellemes, szép, vihar, jégmentes, sikeres napunk legyen!

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr646202829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kati 2007.05.23. 08:38:35

Nagyon guszta, ma én is sütök!!!! Nagyon szép vidám napot, hetet!!!!

Sunshine 2007.05.23. 10:03:49

Kedves Maris! Nagyon finom lehetett a süteményed, mert igazán gusztusos a kinézete. Gyönyörű napot kívánok!

Böbsi 2007.05.23. 11:08:06

Szia Mariska! Látom mozgalmas napjaid vannak! Szép a sütid!

Krisszta 2007.05.23. 14:29:52

Pussz! :D

margit2 2007.05.23. 14:41:36

Látom Maris, hogy Te sem unatkozol! De hát úgy szép az élet, ha zajlik!... A darázsfészek nagyon guszta, elhiszem, hogy gyorsan el is fogyott! %biggrin%

marisom 2007.05.23. 15:07:38

Sziasztok! most ilyen sütös napjaim vannak.. Ti is tudjátok nem nagy dolog gyorsan megvan.. Kellemes délutánt!

Ancsa 2007.05.23. 19:18:20

Marisom, Te nem vagy az unatkozós típusból.... Majd egy sütire beugrok!

Lazac 2007.05.23. 20:35:40

marisom! Küldtem privit a recepttel.:)
süti beállítások módosítása