HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.08.08. 06:10 marisomm

Emlékszel, amikor a boldog percek után még boldogabban vetted észre, hogy gyermeket vársz, emlékszel a mámorító érzésre, a reggeli rosszullétekre a várakozás izgalmas perceire, én emlékszem, emlékszem mindenre. Emlékszem az első percekre, az aggódásokra, az első mosolyra az első próbálkozó imbolygó lépésekre, majd a kedves kis szavakra, az óvodára, iskolára, a kritikákra és dicséretekre, amikor önállóan tette a dolgait, én emlékszem, sokszor aggódtam, féltettem, nem engedte, hogy beleszóljak, nem fogadta meg a tanácsokat, most sem fogadja, már felnőtt, már neki is vannak emlékei, már Ő is aggódik, és kritizál és dicsér, talán majd egyszer Ő is ezeket a gondolatokat veti papírra, ha kezembe kerül és elolvasom, akkor tudom majd, hogy Ő is azt érzi amit most én.
Te mire emlékszel? Vannak emlékeid?
Ha vannak, akkor, tartalmas szép az életed, még ha sokszor gond, öröm, vagy bánat is gyötör.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr246202758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2007.08.08. 10:16:26

vannak emlékek.....mindig apuhoz kapcsolódnak....

bogyo 2007.08.08. 15:57:34

Bocsánat egy picit hanyagoltam a látogatást de sajna sűrűek a napjaim,minden reggel a kórházban kezdjük a napot a nagylánnyal . A fülészetre járunk utána meg azt sem tudom mibe kezdjek ,hogy végezzek is . De ígérm jövök vagyis megpróbálok minden nap előkerülni. Csodaszép napot neked !

Ancsa 2007.08.08. 19:16:21

Emlékeim vannak, de még kell hely a többinek is! ...és így csak a boldog perceket szeretném raktározni :D

Ircsike 2007.08.09. 05:26:03

Nagyon szep emlekeim vannak........ Jo reggelt! Vidam, szep napot Neked!:)
süti beállítások módosítása