HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.08.18. 22:23 marisomm

Pénteken folytattuk az országjáró turnét és elmentünk Komáromba strandolni, kellemes élménybe volt részünk, gyerekek is nagyon élvezték, az idő is kegyes volt hozzánk. Nagyon kellemes órákat töltöttünk ott, egy szépség hibája azért akadt, gyerekek kitalálták, hogy lángost kéne enni, na ez nagyon rossz ötlet volt, mert én még ilyen rossz lángost soha nem kóstoltam, na nem sokat ettem, iszonyatos volt, apás előre szólt, hogy rossz lesz.. de hát a gyerek az gyerek és épp lángos kellett.. ez volt ott a lángos megcsúfolása..

És van, akinek ízlik, sajnálni tudom azokat, mert nem ismerik az igazi finom lángost..

Ma csak téblábolás.. tesz vesz nap volt, talán kicsit mindenki fáradt volt, délután nagy szundi és szieszta a javából, még két nap van itthon ez nagyon jó, ma előre megfőztem az ebédet, tényleg pihis napokat szeretnék, hát meglátjuk.. még a tököt kell lereszelni, hűtőbe tenni, télre.

Ma ugyanazt tettük a cukkinival..és megint lehet ubit szedni, na ebből nem igazán lesz semmit tevős nap..

Kellemes, szép hétvégét Mindenkinek, aki erre jár és beleolvas a mindennapjaimba.

Legyen nagyon szép az ünnepünk!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr846202751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsa 2007.08.19. 06:46:31

Jó tesz-vesz napot! Nekem is az lesz.

Krisszta 2007.08.19. 07:39:12

Puszi............megyek már! :D

margit2 2007.08.19. 08:21:31

Jól tettétel, hogy elmentetek a gyerekekekkel... Kár, hogy a lángosban csalódtatok! %wink%
süti beállítások módosítása