HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.09.03. 06:13 marisomm

Ember hónapok, vége van a nyárnak.. hú ez olyan depissé tesz.. pedig nagyon szép az ősz is,imádom a színeit, a terméseit, csak valahogy olyan szomorú mégis, pedig az ősznek is van nagyon sok szépsége.
10 fokos reggelek, hűvös éjszakák, rövidülő nappalok,, ez nem épp bizarr, a természet az elmúlással küzd.. viszont sok finom gyümölcs, íz és szín orgia teszi mégis széppé az őszi hónapokat.
Tegnap kerti napom volt, a gaz nem küzd elmúlással, annak most teljesedik ki az élete %smile% , közbe jókat nasiztam a gyümölcsökből.. ma meg küzdöm, az itt fáj, ott fáj effektussal.
Térkövezés készül.. holnaptól megint eső.. de azért kitartunk minden nap közelebb, visz hozzá.
Minden jót és szépet, kellemes napot, élvezzétek a szép napsütést még ma, én reggel beülök, és csak este jövök ki ezért kicsit szomorú is, vagyok..

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr616202729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ametiszt 2007.09.03. 06:23:03

még 3 hétig lesz egy kis nyarunk,aztán októberben is :-) gyönyörű őszi fények,szinek...ne legyél ettől depis...mindennek van szépsége... a gaznak jót tesz az eső...itt egyelőre derültnek néz ki... már megint sötétben kell felkelni,én csak ezt nem szeretem... legyen ma szép őszelő napod! ölellek

bogyo 2007.09.03. 17:46:01

Szép estét és még szebb álmokat !!!

Ancsa 2007.09.03. 19:37:36

Az őszt én is szeretem, csak a hideget nem, amit hoz megával... Kitartás!
süti beállítások módosítása