HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.09.22. 22:21 marisomm

Nem szeretem a férget, a férget ki kell irtani, a féreg undorító, a féreg elkerülendő, a féreg az féreg.. élővilágban a tápláléklánc egy része.. na de ha a féreg emberből van és abból is női fajta, az aztán tényleg rusnyaféreg.

Barátság volt / nem velem /, valahogy az okoskodását én nem bírtam.. mézes mázas arc mögött egy önmagát dicsfényben feltüntető, fontoskodó, mindenben belekotyogó, másokat pofátlanul megbántó féregről van szó.

Egyszerűen nem értem, miért kell egy kedves, mindenkivel udvarias embert / aki még barát is volt, mellesleg / ..miért kell féreg módra körbe rágni, kikezdeni.. beleharapni , majd kiköpni.. miért.. valahogy nem értem..

Szerencsére kevés ilyen fajta van, a férgese lepotyog, remélem egyszer ez is arra a sorsra jut.. habár a háját azt szereti kenegettetni, ezért nem fog megszűnni soha.. ez nem baj.. hisz meg se látja sok ember, de ő is békén hagyhatna olyan embereket akinek a nyomába sem léphet..

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr106202704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ametiszt 2007.09.23. 23:01:58

jaj...vannak ilyenek,akiknek a lételeme az aljas áskálódás... kerüld el! jó éjt,szép álmokat! ölellek

klikk 2007.09.24. 14:51:16

Hú, de keményen megírtad! Remélem, nem itt bántott meg valaki!
süti beállítások módosítása