HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.09.29. 20:39 marisomm

Számvetés..

Egy év eltelt.. születésnapos volt a blogom..

Nyitottam.. miért is.. csak .. megtetszett
Kedvem lelem a blog írásba.. igen..
Tetszik.. igen..
Élvezem.. igen..
Fogom továbbra is vezetni? Igen határozottan kijelenthetem..
Nem hezitálok? Nem

Határozottan állítom, tetszik.. szórakoztat..
Barátságok szövődnek, páran ismeretlenül is szívemhez nőttek..
Beköszönünk egymáshoz, nem kötelezően, de jólesően.. figyelünk.. a baráti körből, ha valaki nem jelentkezik.. hiányzik, visszavárjuk, ha nincs hír aggódunk, ez ismeretlenül is barátság.. úgy gondolom..

Ha valaki akar, csatlakozik.. nem zárjuk ki, nyitottak vagyunk.. és ha valaki kilép, nem erőltetjük.. ez kedves.. mindenki maga tudja mit is akar..

Ha csak szép napot, vagy jó éjt kívántok.. röviden jelzitek itt voltatok, ez jól esik, nem zavar, hogy csak ennyi és nem szólom meg, akkor is kedvelem és én is sokszor csak ezt teszem, csak ennyire volt időm.. jeleztem, jártam itt-ott..

Én gyakran rohanok, mert ilyen az életem, sok munkám, sokszor visszatart.. de ha nem is köszönök be, azért jöttök.. és pár szót írtok ez nagyon jól esik.. köszönöm

Kellemes egy év volt, ezt nem csak én alkottam magamnak.. Ti is hozzájárultatok, mint ahogy jeleztétek tudtátok, blog szülinap volt.. köszönöm jól esett!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr816202699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ametiszt 2007.09.30. 11:56:12

gratulálpk hozzá! és nagyon örülök,hogy köztünk vagy,és egy barátra leltem benned :-) szeretettel ölellek további kellemes időtöltést a blogolon! szép napot!

marisom 2007.09.30. 13:51:31

köszönöm ametiszt! Örülök, hogy blogon keresztül ismerjük egymást, nagyon sok érdekes dolgot, ötletet és nagyon finom recepteket kaptam Tőled! puszillak, szép délutánod legyen!

margit2 2007.09.30. 22:02:50

Szia Maris! Tetszett az a "számvetés" %wink% Teljes mértékben egyetértek Veled, ami a blogolást illeti! %smile%

Ircsike 2007.10.01. 06:25:05

Orulok, hogy visszatertel! Szep ez a szamvetes, ismerosek a gondolatok, mert valahol belul en is igy gondolom....... Szep napot, vidam hetet kivanok Neked!:) Szeretettel olellek!:)

Kati 2007.10.01. 08:56:16

Nagyon szépen fogalmaztál, és szívemből szóltál!!!!!!! Örülök hogy blogos barátod lehetek én is!!!! Nagyon sok szépet és jót az elkövetekezőkben is, itt is, meg a magánéletedben is!!!!!
süti beállítások módosítása