HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.12.09. 21:46 marisomm

Nagyon elfoglalt vagyok mostanában, de héten ünnepeltünk így jött is a család tegnap, együtt ünneplésre. Jók ezek az összejövünk, ünnepelünk, csak hát nálam ugye fennforgás van.. mert minden nap későn érek haza, és akkor már nehezen megy, így két hónap helyettesítés után a munka.. így voltam a héten is.. terveztem, megsütöm a tésztát, aztán majd pénteken megtöltöm, de valahogy ha csak egy pillanatra leülök, akkor már el is alszom és így jártam csütörtökön.. így minden maradt péntekre.
Na akkor meg olyan nagyon nem ment, hogy inkább egy pihentető éjszaka után maradt szombat reggelre minden. Na aztán kellet rögtönöznöm egy gyors sütit, ami finom is aznap fogyasztható is, na így lett ez a három színű süti marisom módra elkészítve..

Egyébként egy régi recept, csak most felújítottam.. az igazi eredetit, befogom írni, mert azért az egy kicsit más..

7 tojás fehérjét felvertem habnak, hozzáadtam 6 evőkanál vizet, 9 kanál kristálycukrot / majdnem kimaradt / a tojások sárgáját, 9 kanál lisztet és 3 kanál kakaót, 200 fokon megsütöttem.
3 tojásból szokásos módon piskótát sütöttem.
Krém 4 dl tej, 4 evőkanál liszt, 2 tojássárgája, kicsi vaníliával sűrűre összefőzve.
20 dkg rámát, 25 dkg cukorral, és a fenti kihűlt masszával összekevertem, rumoztam, és darált diót tettem bele.
Kakaós tésztát, kettévágtam egy kis rummal meglocsoltam, majd barna tészta krém sárga piskóta kis rum, krém, barna tészta erre is locsoltam egy kicsike rumot, és vaníliás porcukorral megszórtam.
Ez az ünnepi sütemény története, na de nagyon ízlett mindenkinek, és nagyon el is fogyott.. szóval fel is veszem a kedvencek közé %smile%

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr346202608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ircsike 2007.12.10. 04:37:58

Nagyon szep a sutemenyed! Szep napot es szep hetet kivanok Neked!:)

margit2 2007.12.10. 09:26:07

Szia Maris! Ügyes voltál a sütivel. Én is csináltam hasonlót, de abban nem volt dió. Mindig lehet valamit újítani. %razz% Legyen szép napod! Még este válaszoltam az e-mail-edre, talán már láttad is! %wink%

hajnalodik 2007.12.10. 12:48:23

gondolom finom votl a sütid:)A receptet pedig köszönöm:))Majd megsütöm,úgyis most tanulok sütni:) Kellemes hetet

Böbsi 2007.12.10. 16:23:19

Biztos finom volt a sütid!

Ancsa és a Pocaklakó 2007.12.10. 18:17:51

Biztos jó volt az ünnep. Én is szeretem az otthoni családi ünnepeket(főleg, mert már van akkora szám, hogy lehurrogom azt, aki veszekszik :) ) De a párom családjánál ez csak a magamutogatásról szól, ami szerintem nem jó. otthon az se lenne gond, ha melegítőben esnék oda...mert a család a fontos :) Pussz!

M 2007.12.10. 18:57:37

Hát, ez finom lehet! :)
süti beállítások módosítása