HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.12.10. 21:16 marisomm

Össze kell szednem a gondolataimat, mindjárt itt a hónap közepe.. aztán itt a karácsony.. mit is főzzek.. mit is süssek és persze, hogy mikor mit csináljak.
Tegnap zöldséges barátosnémnál meg vettük a fenyőt, van már rávaló, van már alávaló.. azért ez még hiányos.. aztán kell még ennivaló..

Biztos, hogy 24- én délbe halászlé és elmaradhatatlan mákos guba, vacsora szertartásosan rántott hal, krumplisalival és sütinek bejgli.. diós mákos, na és mézes.
Másnap szeretnék kacsát sütni, de olyat, aminek van finom hízott mája és omlós húsija.. lila káposztával, rizibizivel és desszert bejgli..
Következőnap aszalt szilvás, sajtos csibemell, rántott camamber áfonyalekvárral körítés minden mi ehető és bejgli.. és mindennapra finom húsileves..

Következőnap olyan nyögős, mert túl kajáltam magamat %smile%
Valami ilyen lesz a menü.. de mit valósítok meg belőle, hát azt még végig kell gondolni.. de nekem ez a menü nagyon jól bejönne, persze kell még kocsonya, karácsonyi fonott kalács és persze még valami fini süti.. a jövőképem nem túl biztató, na meg kell szerveznem a munkát %wink%
Ezt tavaly sütöttem.. idén visszafogom magamat..

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr736202607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2007.12.10. 21:56:19

Szia Maris! Látom, hogy már Te is az ünnepi menü összeállításáról gondolkodol... Én is csak a jövő héten stabilizálom. Mindig beírom előző héten a naptárba, hogy melyik nap mit csináljak... Aztán azért változás előfordulhat! %wink% Én mára elköszönök, Te is pihenj jól, jó éjt! %smile%

Ircsike 2007.12.11. 04:28:55

Mindenki nagyon szereti nalunk a bejglit, tehat rengeteget kell sutnom. Remelem iden is finom lesz. Legyen szep a napod!:)

Lazac 2007.12.11. 07:21:45

Ajajajjj Marisom...nagyon sokat mindent fogsz Te csinálni.%smile% Én a negyedét nem készítem el ennek...már évek óta visszafogott a karácsony nálunk, nem is nagyon tartjuk, csak úgy mint bármelyik másik napot. Jó készülődést, és köszönöm a köszöntődet, át fogom adni.%smile%

margit2 2007.12.11. 08:41:31

Maris! Most én is megfogadtam, hogy nem sütök túl sokat, mert ugye mindig van valami új reci, ami felkelti a figyelmemet... Na, és már a fiaim megjegyezték, hogy észre sem veszik, ha ünnep lesz, mert állandóan van valami süti... De persze, ha 1-2 napot kihagyok, akkor meg nagyon keresgélnek... %lol% Majd meglátom, hogy mire lesz időm! Mára szép napot kívánok!

Blue Ocean 2007.12.11. 10:26:17

Szép napot!:-) Puszillak!:-)

2007.12.11. 10:37:13

Szia Maris! Éreztem az illatokat, hát itt vagyok!! Szépek a bejglik! Jó az összeállítás, finom lesz a karácsonyi menű! A bejglit jővő héten kezdem.

Böbsi 2007.12.11. 10:37:34

Hát én voltam az a névtelen! hi

hajnalodik 2007.12.11. 11:11:03

Még nem vagy elkésve,én még azon töröm a fejem, hmit vegyek a tesómnak....:((( Kellemes készülődést:)

Ancsa és a Pocaklakó 2007.12.11. 16:48:44

Ez nagyon jól hangzik... (még ha csak a fele leszis...bár szerintem ;) ) Na jó tervezést és munkát!

M 2007.12.11. 18:28:56

Ezt így jól összeszedted. Nagyon szépek a beiglik. Ma sokszor gondoltam rád. A sajtosodat ettem! :) Nagyon jó. :)

ametiszt 2007.12.11. 18:48:09

igen...nálunk is több napon lesz a desszert beigli...:-) de nem baj,mert imádom a diósat :-) jó sok munka lesz még addig ... szép estét! ölellek
süti beállítások módosítása