HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.12.12. 05:50 marisomm

Csak vidáman.. ejnye bejnye ezek a férfiak..

Egy Harleys férfi motorozott a Californiai tengerpart mentén, amikor váratlanul egy felhő került a feje fölé és egy menydörgő hang szólalt meg:

- Azért mert te mindig hűséges voltál hozzám teljesítem egy kívánságodat.

A motoros lehúzódott az úttest szélére és így válaszolt:

- Építsél nekem egy hidat California és Hawaii közé, hogy bármikor átugorhassak a szigetre.

Az Úr így szólt:

-A te kérésed igencsak anyagi dolgokra épül., gondold el, mekkora létesítmény lenne.

Az óceán aljára levinni a tartó oszlopokat, és az a rengeteg beton, aszfalt és acél.

Természetfeletti dolognak vélnék. Én meg tudnám csinálni, de még nekem is nehéz lenne.

Gondolkodj egy kicsit, hátha eszedbe jut valami más amivel az emberiség jövőjét tudnád elősegíteni.

A motoros elég sokáig gondolkodott, végül így szólt:

- Uram! Azt kívánom hogy minden férfi megérthesse az asszonyokat.

Tudni szeretném, hogy mire gondolnak mit éreznek legbelül, amikor csak némán néznek rám, vagy amikor sírnak, nevetnek, vagy amikor rosszat mondok..

És hogy hogyan tudnám a nőket boldoggá, kiegyensúlyozottá tenni.

Erre az Úr így válaszolt:

- Hány sávot akarsz a hídon?

Szép napot! %smile%

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr566202606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blue Ocean 2007.12.12. 06:46:44

:-DD meseszép napot!:-))

Kati 2007.12.12. 08:00:43

:D Nagyon szépek a bejglik!!!! Idén én is sütök, gesztenyéset, diósat,és mákosat. Küldök ki Olaszországba is második Anyukámnak belőle. Szép napod legyen!

margit2 2007.12.12. 09:15:26

Már megint nevettem egy jót! %lol% Legyen vidám napod! %smile%

Ancsa és a Pocaklakó 2007.12.12. 19:48:53

ezt már ismertem, de nagyon jó!
süti beállítások módosítása