HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.12.13. 05:58 marisomm

Ha az ünnep elérkezik az életedben, akkor ünnepelj egészen.
Tisztálkodjál belülről és kívülről.
Felejts el mindent, ami a köznapok szertartása és feladata.
Az ünnepet nemcsak a naptárban írják piros betűkkel.
Nézd a régieket, milyen áhítatosan, milyen feltétlenül, milyen körülményesen, mennyi vad örömmel ünnepeltek!
Ünnep a különbözés.
Az ünnep a mély és varázsos rendhagyás.
Márai Sándor

Karácsonyról nehéz írni.. évente egyszer csodálhatjuk, csak egyszer készülhetünk rá, csak egyszer élhetjük át a misztériumát, a boldogságot, a szeretni tudás boldogságát, mely mindig az ajándékozásban és az emlékezésben tetőzik.
A gondosan előkészített ünnep feltöltődést, örök életre emlékezetes, boldog perceket jelenthet.

Most ezen dolgozunk szorgalmasan, hogy ebben az évben is felejthetetlen perceket szerezzünk.
Rohangálunk összeszedni a kellékeket, törjük a fejünket a finom étkeken, a meglepiken és persze a forgatókönyvön.. mi hogyan is legyen..

Gondolom mindannyian így vagytok vele Ti is, mert mindenki a legjobbat szeretné adni a családjának..

Kellemes készülődést, a sok munka ellenére nagyon szép napot Mindenkinek!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr856202605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2007.12.13. 06:11:48

én még mindig nem kezdtem el semmit...ilyenkor valahogy megbénulok, nem tudok rájönni hol vesztettem el a karácsonyi misztériumot, de már jó régen nincs meg bennem. %sad%

Blue Ocean 2007.12.13. 06:31:32

Bennem még megvan a gyermekkori karácsonyok varázsa. Próbálom is átadni. Remélem sikerül.:-) Szép napot! Ölellek!

Böbsi 2007.12.13. 08:28:04

Ez szép volt! Legyen nyugodt, kellemes napod!

margit2 2007.12.13. 09:27:59

Szia Maris! Pontosan leírtad a lényeget, és valóban így van. Nagyon köszönöm, ennél jobban én sem tudtam volna megfogalmazni! Neked is nagyon jó további készülődést kívánok! %smile% ... Én is megyek a dolgomra, azt hiszem hogy jó sok van még...

M 2007.12.13. 17:31:09

Nagyon jó ez az idézet! Jó lenne, teljesen úgy átélni, ahogy Márai leírja. Jó készülődést! :)

Manólány 2007.12.13. 18:34:32

Karácsonyi készülődés, de jó is, csak egy kicsit fárasztó:)
süti beállítások módosítása