HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2007.12.16. 07:29 marisomm

Izgalmas szombat..

Ez az utolsó hétvége, mikor még rendezni tudom soraimat ünnep előtt..
Gondoltam tegnap mindent lerendezek aztán már csak sütés, marad és jöhet a karácsony..
Reggel korai ébredés, indulás előtt egy picike net lett volna, ha kedvenc gépem nem közölte volna, hogy elfáradt..
Ennek tudatában indulás a Metróba gyors össze minden mi kellett, közbe telefon a legkedvesebbnek és mondta, este jön. Jött is és lett is gép, hála az Ő hozzáértésének és segítőkészségének.

Egyébként nem is vagyunk gépfüggők, az egész napunkra rá nyomta a bélyeget a találgatás, csak egy dologba bíztunk, hogy ne legyen visszafordíthatatlan nagy hiba.. most szerencsére megúsztuk, de azért egy kicsit elgondolkoztam.. hajaj..
Ha egyszer számítógépre adja az ember fia a fejét..

Most egy kicsit így késésbe vagyok, de majd mindent gyorsan pótolok, habár olyan vagyok néha, mint a csiga, sebaj kész leszek /vagy kész vagyok?/

Kellemes hétvégét, vidám szép napot!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr236202603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ametiszt 2007.12.16. 12:31:24

biztosan mindennel időben elkészülsz ...néha pihenni (blogolni) is kell :-) puszillak

margit2 2007.12.16. 18:43:28

Szia Maris! Sikerült a Metróban mindent megvenni, amit szerettél volna? Bizony én is mindennap bekapcsolom a számítógépet, de próbálok kicsit kevesebbet itt lenni mostanában, mert ilyenkor azért sok mindent el kell végezni, hogy az ünnep nyugodt, és szép legyen... Még mindig van időnk, csak elkészülünk időben! %smile% ... én bevallom, hogy kicsit gépfüggő vagyok... de ennél nagyobb baj ne legyen!

Ancsa és a Pocaklakó 2007.12.16. 19:24:16

Amíóta itthon csücsülök, sokat ülök a net előtt, bár amióta megfordult kisfiam egyszerre nem tudok sokat! Kemény a feje :D Irigyellek, hogy kész vagy... Jó ünnepi készülődést (ami még maradt) Pussz!

M 2007.12.16. 19:36:19

Biztos vagyok benne, hogy minden kész lett/lesz a tervek szerint. :)
süti beállítások módosítása