HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2008.01.03. 06:11 marisomm

Elkezdődött

nem is volt olyan megrázó..

és gyalogoltam oda és vissza, nem rossz ötlet, ha szép idő van kellemest a hasznossal, és még spórolok is,

természetesen benzint és egészséges életmódot folytatok, hiába újév új elhatározás.. vagy csak ilyen a kedvem, majd kiderül.. minden esetre tegnap jól esett, ma majd kiderül %smile%

Felteszem a szilveszteri habos babos süteményemet, na nem szó szerint babos, csak habos..

Olvastam egy süteményes könyvbe és megtetszett, aztán egy kicsit átkreáltam a krémet,

nekem nagyon ízlett, nem arattam vele kirobbanó sikert..

nagyon sok volt benne az alkohol.. de hát szilveszter volt, szerintem isteni..

ezért felveszem a kedvencek közé %smile% na.. nem kellett egyedül megennem

%mrgreen%

Most megyek dolgozni,

hááát legyen szép napunk,

ma érdemes bemenni..

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr856202585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2008.01.03. 08:12:45

jájj...most ezt itt muszáj volt? %eek% Dijjétán vagyok %mrgreen%

margit2 2008.01.03. 11:20:57

Már én is kevesebbet eszegetek...Azért nézegetni lehet... %wink%

Ancsa és a Pocaklakó 2008.01.03. 19:33:06

A süti nagyon guszta! Ma én is sétáltam egy jót... Jó munkát a hétre!

Ircsike 2008.01.04. 05:24:48

No ezt mar csak valami nagyobb unnepre probalom ki. Muszaj "jonak" lenni!:( Legyen nagyon szep a hetveged!:) Szeretettel olellek!
süti beállítások módosítása