HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2008.03.06. 21:56 marisomm

Kicsi lányunkról, kimutatták, hogy allergiás..

Manapság mindenre rámondják allergia.. viszont azért van valami igazság, mindent összeszed, könnyen megbetegszik, de így volt a mamája is..

anyukája úgy döntött természetgyógyász, mert valaki ajánlotta..

hát igen természetgyógyász igen ez megoldás,

de nem az a fajta, aki mindjárt a láncolat termékeit árulja, mert ez a 100 százalék nem az, amit az orvos ajánl..

ettől nekem felfordul a gyomrom, ez a piszok érdekeltség az én érdekeltségem, a bevételem, a beszervezem..

ettől hányni tudnék..

csak az a víz jó amit a mi tisztítónkon tisztítunk,

na nehezen álltam meg , hogy ne szólaljak meg sértően..

szegény természetgyógyászt ne ingassam meg a hitében..

csoda termékek, csodás árakon..

Mondtam is hazafelé, na engem mérjem be, de úgy, hogy csak azt mondom, én kíváncsi Fáncsi vagyok, és nem válaszolok, csak a végén a véleményemet..

Valahol olvastam, hogy egy egész iparág jött létre, a lépre csalókból..

megcsúfolva az igazi természetgyógyászokat..

az igazi gyógyítókat..

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr806202529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ametiszt 2008.03.06. 22:33:39

Köszönöm,hogy ezt leírtad! 12 évig tanultam a tibeti gyógyászatot,aztán a magyar Tgy. akadémiát is,és még folyamatosan sok mindent...erre volt szükség ahhoz,hogy valóban a természet erejével tudjak gyógyítani,az erő a kezemben van,a tudás meg a fejemben...a lelkem pedig már edzett...soha nem árultam ilyen szemetet,pedig nagyon sokszor kísértenek vele... azt gondolom,hogy ha már nem tudnék a természettel harmóniában együttműködni,akkor már nem csinálnám...akkor valami más után néznék... szóval egyetértek nagyon,mert a bőrömön érzem,mennyire lejáratják az ilyen emberek ezt a hivatást... varázslók,látók,kuruzslók,kereskedők...a sok beteg meg a gyógyulás reményében mindent megpróbál... sosem beszéltem erről itt,meg igazán a munkámról sem,de most jó,hogy leírtad,én meg elmondhattam jó éjt! puszillak

Ircsike 2008.03.07. 06:36:52

Mennyire igaz minden sor, amit itt leirtal. El a kozelemben egy lany, aki mar vagyonokat hagyott az ilyen mentalitasu "termeszetgyogyaszoknal", de a valodi eredmenyt vagyonok kiadasa nelkul is elerhetne..... Legyen nagyon szep a hetveged! Szeretettel olellek!:)

Ancsa és a Pocaklakó 2008.03.07. 10:38:24

Jól meg kell nézni, hogy kit választ az ember...

Lazac 2008.03.07. 12:48:49

Osztom a véleményed, a kicsilányom most vizsgázott éppen múlt szombaton, természetgyógyásznak tanult a gyógymasszőri oklevele mellé...ő sem árul semmi ilyent, a kezével gyógyít.

bogyo 2008.03.07. 17:46:59

Már én is vagyonokat hagytam ott sajnos.Eredménytelenül. Pikkelysömörben szenvedek de eddi az összes létező készítményt kipróbáltam a mit ajánlottak mert ugye az ember szót fogad bízik a tudásban de kezdek rájönni ,hogy nem mindegy kinek a tudása az. Ja és persze erdménytelenek a csodaszerek. Persze tisztelet a kivételnek. De én sajnos eddig berohantam a csőbe rendesen.

ametiszt 2008.03.09. 22:16:30

bogyó,a pikkelysömört semmilyen csodaszer nem gyógyítja holnap írok neked erről pár gondolatot
süti beállítások módosítása