HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2008.03.25. 06:11 marisomm

Ünnep is elmúlt a tavasz még várat magára..
Nem éreztem, hogy itt a húsvét.. bevallom pirulva, hogy nem is nagyon készülődtem.. valahogy nem voltam ráhangolódva.. a sok körülöttem zajló esemény is terelte a figyelmemet, vonta el az erőmet..
Azért eljött az ünnep, szerencsére péntek után mindig van egy szombat, amikor ellehet készülni mindennel.
Pénteken sonkafőzés, párom aktívan részt vett benne, mire este hazaértem, már kész volt és hűlt a soka a főzővízbe / mert így a legízletesebb /
Szombat szakadó eső.. kivittem a virágot a temetőbe, majd készülődés, nagyon nem is sütöttem, képviselőfánk az ünnepre, néró a gyerekek miatt, / egyszerű teasütemény /, viszont készült húsvéti sonkához a szokásos kalács, ami isteni finom foszlós lett.. este ünnepi vacsora..
Vasárnap család együtt, ünnepi ebéd, kilencen ültünk az asztalnál.. volt kacsasült, kacsamáj, szarvas barnamártással, knédli,lilakáposzta, hercegnőburgonya, tokaji borocska, képviselőfánk és nagy nagy pihegés.. ebéd után gyorsan összegyúrtam a sajtost, be a hűtőbe, hogy várjon a sorára..
Jó nagy pihi után, nagy séta oda vissza volt vagy 8 km.. névnapoztunk, hazafelé este 10 óra magasságában csendes eső.. még utána gyorsan kisütöttem a locsolóknak a sajtost, éjfél körül be az ágyba..
Reggel locsolás.. jöttek az unokák, szépen felöltözve, csokornyakkendő is volt.. vers.. mesés.. kell ez a hagyomány őrzés.. miattuk, hogy értsék, tudják nem rossz dolog ez.. a legkisebb mondta is este.. anya én holnap is megyek locsolni.. majd én este, ha hazajövök.. elvégre a lányok kedden locsolnak.. %smile%
Na megyek is dolgozóba, hagyom magam hamarabb, szabadulok,.
Legyen szép napotok!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr476202517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogyo 2008.03.25. 22:06:33

Szép álmokat !!!

Ircsike 2008.03.26. 05:24:02

Legyen vidam, kellemes a napod! Szeretettel olellek!:)
süti beállítások módosítása