HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2009.08.13. 07:06 marisomm

Itt vagyok, hol vagyok..

Vagyok.. vastagon behavazva.. már megint mitől is? Mert az ember állandóan kitalál magának elfoglaltságot, ami persze csak akkor jó, ha már túl is vagyunk rajta.. hát én még nem értem a végére. Festés, mázolás teszi változatossá a mindennapjainkat. Reggel a szokott időben ébredés, rohan kert kis gyomlálás, kapálás, meg ami ilyenkor van, szedd ezt, szedd azt.. Aztán elrohantam dolgozóba, ahol épp egyedül álltam helyt, mert szabi időszak volt. Most én vagyok szabin, igaz ez aktív szabi a nagy rendrakás időszakával, de beiktattunk egy kis családi kiruccanást hétfőre, azóta meg itthon változatos munkaműveleteket végzek, de szépül a lakás minden zegzuga..
Így élem napjaimat, ezért nem is nagyon szomszédolok, vagy ha igen, csak gyors olvasásra bekukkantok, nem igazán írok most senkihez sem.. majd csak jön a megérdemelt kész vagyok, és ráérek időszak, más nem, akkor már mindjárt itt a tél.. és akkor csak a dolgozó van és a szokásos itthoni tesz vesz.. na meg a net..

Addig is kellemeset és szépeket minden erre járó kedves olvasómnak!

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr116202423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dédike 2009.08.17. 08:27:20

Marisom : Nekem soha nincs, hogy "kész"vagyok, csak a ki "vagyok". Most már meg mind inkább. Már a gyomlálással sem bírok el. Ez a sok eső megtette a hatását.

marisom 2009.08.17. 21:19:01

Dédike! mondasz valamit, mert kész soha nincs, csak egy készültségi fok aztán. minden folytatódik előlről. Gazról én is tudnék mesélni.

margit2 2009.08.20. 19:11:06

Na a gaz kérdésről az idén nem is akarok beszélni.... Amennyit el tudok végezni, az kész...de nem is izgatom magamat, pedig rettenetes most a kert.... Sosem lesz vége a munkának, de már nem is izgat....

Manólány 2009.08.27. 17:15:46

Nekem sincs sok időm. Csak épp bekuk ide is oda is. Csak ügyesen, hogy gyorsan itt legyen a megérdemelt pihenésre váró idő.

Ircsike 2009.08.31. 07:48:45

Jo kis nyari aktivitas........ De azert sok orom is van benne........ Legyen szep a heted es szeretettel olellek!:-)

margit2 2009.09.13. 15:37:46

Szia Maris! ... ha benéznél.... Már hiányoltalak, de írta Krisszta, hogy nem beteg vagy, csak elfoglalt... Így picit megkésve, de sok szeretettel kívánok Neked még sokBOLSOD NÉVNAPOT, és jó egészéget! %smile%

marisom 2009.09.13. 22:06:37

Szia Margit! Köszönöm, nagyon aranyos vagy, hogy alig vagyok, de nem felejtesz el. Szinte minden nap benézek, még hozzád is, csak most olvasgatos napjaim vannak. Puszillak!

margit2 2009.09.14. 17:04:01

Maris! Én is elég sokat vagyok még mindig a kertben, és bizony a lakásban is van mit tenni... Ma a spájzot rámoltam ki takarítottam, ablakot pucoltam. ...De megérte! %wink% ...Persze időnként körbenézegetek a blogokban, de mindenhova és mindig én sem szoktam... Talán majd télen ... %smile%

marisom 2009.09.14. 21:52:15

Margit! Jól esik mikor esik az eső akkor, nincs lekiismeretfurdalásom, hogy még mindig lenne mit csinálni..
süti beállítások módosítása