HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

Itt vagyok, hol vagyok..

2012.01.15. 18:58 marisomm

Itt vagyok, hol vagyok..

Egy kicsit elvesztem, semmi különös nem történt az utolsó bejegyzésem óta, csak valahogy elrohant az idő az elmúlt héten. Először is pénteken barátaink voltak vacsorázni, erre készülődtem, aztán a hétvégi szokásos főzés, beiktatva mind a két napra egy kis séta, kihasználva a kellemes időt. Hétfőn szauna és egy kis áztatás volt a program, kedd ügyintézés, ez egyben azt jelenti, hogy meglátogattam a volt kollégákat is, ami után elgondolkoztam, milyen robot módra dolgoznak, ezt én is tudtam, csak most kívülről szemlélve még jobban látszik, dolgoznak, mint a gép (na, nem mindegyik) nem irigyeltem Őket, és nem bántam, hogy én már nem vagyok köztük.

Kitaláltam, hogy ha már itthon vagyok, a szokásos főzés stb. mellett van időm tésztagyúrásra, na, azt neki is álltam, készült cérnametélt, rövid metélt, nagykocka, megszárítva, kimérve, bezacskózva várják a sorsukat. Én nagyon szeretem a házi tésztát, a különbséget Máté unokám is észrevette, első alkalommal nem ízlett neki az otthon készült tészta, de aztán már nem volt gond, rájött, hogy ez finomabb, sőt volt mikor segített is.

Tavasztól a kert miatt nem lesz ennyi időm, de ezt nem szeretném elhagyni inkább most előre, dolgozom, hiszen én azt vallom, hogy a házi dolgoknál nincs finomabb és tudom, hogy mit teszek bele. Aztán meg a siker élmény mellett az is nagy öröm számomra, hogy a törött csuklom (kopp-kopp) meg sem érzi a gyúrást és a nyújtást, van ugyan gépem is de nincs kedvem elővenni azt elpakolni, így is gyorsan megy.

Pénteken tali a legkedvesebb kolléganővel, kicsit kibeszélgettük magunkat (nem munkáról) vagyis én hallgattam Ő meg csak mesélt és mesélt.

Tegnap nagyot sétáltunk, vagyis inkább hegyet másztunk, aztán a napocska ma is kicsalogatott, szintén egy kis hegymászás, forrásvízért. Nem mondhatom, hogy unalmasak a napjaim, kolléganőm kérdezte, hogy nem unatkozom.. mosolyogva mondtam, hogy nem, ezt én sem igazán tudtam még bentről elképzelni, de most így érzem.

A lányom felhívta a figyelmemet, hogy itt a farsang.. ez a szalagos fánkot jelentette, na ma neki is álltam és 1 kg lisztből készítettem, a fénykép az utolsó pillanatban készült a maradékról, vissza kell szoknom, hogy előbb fénykép, aztán jöhet a család..

Valahogy így teltek az elmúlt héten a napjaim..ha visszagondolok rá szinte elrepült ez a hét.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr226202411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2012.01.15. 18:56:53

Maris! Hát nem unatkoztál! Jól is teszed, ha előre dolgozol! Szépek lettek a fánkok! .... Éppen ma mondta anyukám, hogy tegnap sütött, és Neki is nagy sikere volt az unokáknál vele!... Már lassan én is nekiállok, mi is szeretjük! %razz%

Böbsi 2012.01.18. 07:55:33

Marisom! Gyönyörűséges a fánkod, majd ezt is kipróbálom!:)) Legyen szép napod!

gondaanyu 2012.01.18. 19:43:55

A fánk nekem sose lesz szalagos, de azért elfogy:) A tésztagyúrás meg csak akkor gazdaságos, ha nincs itt egy unoka sem, mert szívesen megeszik a nyers tésztát, főleg a legkisebb kéri egymás után.

marisom 2012.01.19. 07:39:06

Margit és még elmondhatom, hogy élveztem is, nem kell osztanom, az időmet és kedvemre minden úgy készül ahogy eddig nem , vagyis nem kellett kapkodnom. Böbsi köszönöm, nem nehéz hiszen neked is nagyon megy a kelt tészta, mi nagyon szeretjük valamilyen savanykás lekvárral. Gondaanyu nem a szalag a lényeg, hanem az íze, az csak külső nekem sem mindig szalagos. Ahogy olvasom akkor Te is szoktál gyúrni.. hát igen az unokák azok egy külön történet..

margit2 2012.01.20. 09:16:48

... Megint megkívántam... Szombatra beígértem a lángost! %razz%

evimami 2012.01.22. 11:39:08

Én is saját tésztát szeretek. Ugye hogy a nyugdíjas sem unatkozik.

marisom 2012.01.22. 15:35:43

Margit az sem egy rossz ötlet, mi is nagyon szeretjük, nálunk is régen volt. Dédike igazad volt nem lehez unatkozni.
süti beállítások módosítása