HTML

marisom

Friss topikok

  • Dédike: Látom neked is csak mentve van az oldal. Én sem szerettem meg! puszi dédi! (2014.12.29. 16:54)
  • marisom: Szia Margit! Köszönöm és neked is minden jót! (2014.01.02. 10:53)
  • marisom: Bizony Dédike öntözés és kapálás, van amikor az sem segít. (2013.04.26. 20:47)
  • marisom: Margit most aztán végre beindult minden, lehet szorgoskodni én ma raktam el az összes krumplit:-) (2013.04.23. 20:35)
  • marisom: Dédike!Nem tudom idén hogyan szedünk, ilyen sáros utak nem kedveznek az erdei sétának. (2013.04.07. 14:14)

Címkék

2012.05.02. 15:50 marisomm

Mákos muffint sütöttem, liszt nélkül, tömény mák és ehhez tettem reszelt sárgarépát, lazítónak, még nem próbáltam soha ez volt a kísérleti sütés. Nem most sütöttem utoljára, a gyerekek rákaptak szeretik a mákost, aztán amikor elfogyott az első bevallottam, hogy sárgarépa is volt benne, nem nyúlkáltak újból a következőért, várták a csokist, mert az is készült, azért már óvatosabbak voltak, mert hátha valamilyen csel van a dologban, ott elmondtam, hogy ebben nincs merénylet. Na azt ezerrel befalták. Másnap családi közös kerékpározás volt, lementünk a Dunához, gondoltam a maradékot leviszem hátha.. végül elfogyott, Mátém elkezdte, de Ő következetes maradt nem habzsolta mint szokta a sütit, semmi ilyet nem szeret, amibe van valami, mint a sárgarépa. Mi ebből a tanulság, úgy kellett volna most is tennem, mint télen az almalénél, azt megissza, de nem tudja, hogy cékla, alma és sárgarépa keverékét kapja.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marisom.blog.hu/api/trackback/id/tr706202381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evimami 2012.05.02. 17:22:46

Ejnye,ejnye Marisom! Miért nem tudtad tartani a szádat. Tanuld meg végre, hogy nem szabad mindent kilocsogni.... Én már megtanultam!

margit2 2012.05.02. 19:17:57

Egyetértek Dédikével! ... Nem szabad mindent az orrukra kötni! %mrgreen%

margit2 2012.05.06. 07:19:57

Szia Maris! Sok szeretettel kívánok Neked is nagyon szép és boldog szeretetteljes anyák napjátl! %smile%

marisom 2012.05.06. 22:29:46

Dédike nem magamtól mondtam ám meg, az anyukája mondta, hogy néha el kellen mondani, hallgattam rá, de azért béke van ám Máté és én közöttem. Én is szeretek csöndbe maradni, ezért nem tudja, hogy amikor almalevet iszik van benne cékla és répa is.:-)

marisom 2012.05.06. 22:30:37

Igen Margit sokszor kell cselhez folyamodni:-) a jó cél érdekében.

marisom 2012.05.06. 22:32:09

Margit köszönöm!Neked is minden jót kívánok!
süti beállítások módosítása